שלב 3: תכנון ומבנה האתר – המדריך ליצירת אתר מכירות מושקע

פורסם
עודכן

הסבר על פלטפורמות נפוצות לבניית אתרי מכירות, כמו Shopify, WooCommerce, ו- Wix.



בשלב השלישי של המדריך לבניית חנות אינטרנטית, נתמקד בתכנון ובבניית המבנה הבסיסי של האתר שלך. המבנה הנכון ישפר את חוויית המשתמש, יקל על המבקרים למצוא את המידע שהם מחפשים ויסייע בקידום מכירות. הנה מדריך קצר לבניית מבנה האתר:

1. דפים ראשיים:

  • הבית: יהיה הדף הראשי שמציג את המידע המרכזי על החנות שלך, דגש על המבצעים והמוצרים החמים.
  • צור קשר: דף עם טופס או פרטי יצירת קשר, על מנת שהלקוחות יוכלו להתקשר או לשאול שאלות.
  • אודותינו: מקום לספק מידע נוסף על החנות, היסטוריה ומהות העסק.

2. קטגוריות:

  • קטגוריות מוצרים: חלוקת המוצרים לקטגוריות יעזור למבקרים למצוא מהר ובקלות את הפריטים שהם מחפשים.

3. דפי מוצרים:

  • כל דף מוצר יציג מידע מפורט, תמונות, תיאורים ומחירים. דאג להציג קישורים למוצרים נלווים והמלצות למשתמשים.

4. עמודי תיאור:

  • כדאי לספק עמודי תיאור נוספים למבצעים מיוחדים, הצעות יחודיות ומידע נוסף שיעזור להגדיל את המכירות.

5. חוויית משתמש:

  • קפיצה קלה בין הדפים וממשק משתמש נוח ומותאם. דאג לקבל בחשבון גם משתמשים עם מכשירים ניידים.

6. אפשרויות תשלום:

  • הוסף אפשרויות תשלום נוחות ובטוחות, כמו תשלומים בכרטיס אשראי ושיטות אחרות.

כאשר אתה מתכנן את המבנה של האתר שלך, חשוב להיות יצירתי ולחשוב על החוויית המשתמש. זהו היכן שהמבנה הטוב נפגש עם עיצוב מרהיב ותוכן משכנע – התרגול הוא המפתח להצלחה.

נא דרגו את התוכן בעמוד הזה

כתיבת תגובה